Indien men een puntentotaal verzameld heeft van 500 punten of meer, dan kan men met deze punten de volgende aankopen betalen. Dit gebeurt automatisch bij het aanbieden van de kaart tijdens een verkoop. Indien het aankoopbedrag kleiner is dan de waarde van het puntentotaal op de kaart, dan worden de resterende punten bewaard voor een volgende aankoop.

Elke kaart is gekoppeld aan één persoon. Men kan deze kaart wel uitwisselen onder verschillende gebruikers (bv. andere gezinsleden). Indien je een extra kaart voor je gezin wenst, dan moet deze extra kaart gekoppeld worden aan een ander gezinslid. De limiet van 500 punten voor een uitbetaling is dan wel geldig voor de afzonderlijke kaarten! 

Indien men de kaart niet kan voorleggen bij een verkoop, dan kan men het kassaticket (met streepjescode) bewaren en bij een volgende bezoek aanbieden samen met de getrouwheidskaart om de punten alsnog op de kaart te laten zetten.

 

Veel gestelde vragen over de getrouwheidskaart 

  1. Kan ik controleren als de kaart gescand is ? Indien er onderaan uw kassaticket een streepjescode staat, dan werd uw kaart niet ingescand.
  2. De kaart werd niet gescand. Wat nu ? Indien er een streepjescode onderaan op het kassaticket staat, breng het ticket mee bij uw volgend bezoek. De spaarpunten worden dan op de kaart gezet.
  3. Wat betekent een doorstreepte barcode ? De verkoop werd afgesloten en daarna werd de kaart pas voorgelegd. De korting is dan door ons nadien op de kaart gezet.
  4. Wat als ik mijn kaart verlies ? Verloren kaarten zijn geen verloren spaarpunten. Draag wel zorg voor je spaarkaart... Wij behouden ons ook het voorrecht om 0,5 euro kosten te rekenen voor een nieuwe getrouwheidskaart.
  5. Heeft iedereen een spaarkaart ? Het is de bedoeling dat er per gezin één spaarkaart gebruikt wordt. De kaart wordt naar keuze gekoppeld aan één gezinslid, maar iedereen kan er gebruik van maken.